Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 62
Loading...

Дизайн нового товару

Дізнаємось

об’єкт, предмет, методи, завдання та етапи розвитку розроблення нового товару; поняття та суть хімічних, фізичних та інших властивостей товарів; поняття та класифікація потреб людини у продовольчих і непродовольчих товарах; суть споживчих і соціальних властивостей товарів; особливості споживних властивостей товарів; визначення і показники якості товару, чинники впливу на якість і збереження якості продукції під час доведення її від виробника до споживача; суть, види контролю та методи дослідження якості товарів; поняття, ознаки, правила, методи і системи класифікації товарів, поняття і види асортименту; поняття природних витрат та їх норм, гарантійних і граничних термінів зберігання товарів

Навчимось

застосовувати нормативну документацію для визначення якості товарів та ідентифікації продукції, розшифровувати знаки маркування і символи на товарах з метою визначення товарної марки, тарі і упакуванні, використовувати для планування, дизайну нового товару, визначати дефекти товарів, ознаки класифікації, орієнтуватися в питаннях ціноутворення, конкурентоспроможності, вибору цільового ринку товару

Матеріали
Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
5 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
6 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
6 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18